گروه تروریستی القاعده علیه کشورهای دوست سوریه اعلام جهاد داده}. جنگ بس . کشتار بس است | پژوهشهای ایرانی

گروه تروریستی القاعده علیه کشورهای دوست سوریه اعلام جهاد داده}. جنگ بس . کشتار بس است

 

 

 

در سوریه باید فورا خونریزی و کشتار متوقف شود.terrorist-attack

اگر خبر  پایگاه “عربی پرس” درست باشد ممکن است که شاهد باشیم جنایتکاران تکفیری سلفی جهادی  در تجمعات انسانی ایران و عراق و لبنان اقدام های وحشیانه ای انجام دهند عرب پرس  نوشت: این گروه های جهادی با صدور بیانیه ای در واکنش به سخنرانی سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان و مبارزه حزب الله در کنار ارتش بشار اسد در مقابله با جریان های “تکفیری” خواستار آغاز جنگ علیه کشورها و گروه های حامی دولت بشار اسد شده است.

اعدام سربازان

در این بیانیه آمده است که آنچه که هم اکنون در شهر القصیر سوریه در مرز این کشور با لبنان شاهد آن هستیم، تقسیم منطقه به دولت های کوچک با گرایش های قومی علوی وابسته به بشار اسد، شیعه دوازده امامی، یهودی و دروزی است.

چندین نفر از سرکرده های این گروه های جهادی از جمله “محمد الظواهری”، برادر ایمن الظواهری که مرد شماره یک القاعده به شمار می آید، این بیانیه را امضا کردند.

گروه های جهادی در مصر در این بیانیه، حزب الله و ایران را به دخالت در جنگ سوریه با اهداف فرقه ای و گسترش مذهب شیعی دوازده امامی متهم کرد.

در این بیانیه آمده است کسانی که از بشار اسد در القصیر حمایت می کنند باید علیه آنها مبارزه کرد.

در همین رابطه آشنایی با تشکیلات مخوف القاعده

/?p=1091

مفتی تکفیری شیخ یوسف فاسدالعقل  قرضاوی، که در سن 70 سالگی زن 16 ساله دارد  از  روحانیون  فاسد العقل  سرشناس  روز شنبه علیه دولت سوریه اعلام جهاد کرد.

او  گفت همه کسانیکه توانایی اش را دارند و می توانند سلاح به دست بگیرند باید برای کمک به مردم سوریه به این کشور بروند.
شیخ قرضاوی که  مصری است ولی در ثروت باد آورده قطر خوش گذرانی می کند گفته که  ایران و حزب الله لبنان  قصد نابودی سنی ها را دارند و افزود که مردم سوریه به دست رژیم و اکنون به دست حزب الله لبنان که او آن را “حزب شیطان” توصیف کرد، کشته می شوند.

اینگونه  شیخ های  فاسد العقل و جنایتکار بجای اینکه  جهاد واجب دهد برای توقف جنگ و برادر کشی –  اعلام جهاد کشتار می دهد برای این گونه  شیخهای  فاسد  تنها چیزی که ارزش ندارد جان انسانها است .

در سوریه باید فورا خونریزی و کشتار متوقف شود. ناظران سازمان ملل در جبهه ها مستقر شوند و تا برگزاری فوری انتخابات آتش بس و سپس خلع  سلاح انجام شود  اسلحه رسانی به جانیان النصره  خیانت به بشریت است.. آتش بس فوری  و برگزاری انتخابات آزاد.  

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.