جمع‌بندی‌ها اطلاعات جالبی از درصد آرای کاندیداها در استان‌های مختلف | خلیج فارس

جمع‌بندی‌ها اطلاعات جالبی از درصد آرای کاندیداها در استان‌های مختلف

 نتیجه جمع‌بندی‌ها اطلاعات جالبی از درصد آرای کاندیداها در استان‌های مختلف به دست داد که در نمودارهای زیر می‌بینید.

علما و روحانیون  از دکتر ولایتی – قالیباف و جلیلی حمایت کردند. آیت الله مهدوی کنی و جناح ایشان  در روحانیت مبارزاز قالیباف و جامعه مدرسین حوزه  از دکتر ولایتی و روحانیون جناح آیت الله مصباح از جلیلی حمایت کردند.

  دکترمیرلوحی   رئیس دفتر  و داماد آیت الله مهدوی کنی با  نسنیم  تایید کرده است   که آیت الله برای اینکه نظر خاتمه دهنده را برای وحدت اصول گرایان ارائه بدهند، چند بار تماس گرفته بودند و به ناچار نامه هم نوشتند اما آقای ولایتی توصیه‌های ایشان را برای استعفا بنفع قالیباف   را نپذیرفتند. من حتی خودم هم صحبت کردم اما آقایان(ولایتی)  قطع کردند و بعد به پیغام‌ها و تماس‌های ما هم جواب ندادند. اما اینکه چه چیزی باعث شد ایشان امتناع کنند باید خودشان پاسخ بدهند. حالا اطرافیان یا مشاوران تأثیر داشتند، من اطلاعی ندارم.

 وی با اشاره به نظر آیت الله در مورد سعید جلیلی که گفته بود “

ایشان جوان خوبی است اما اینکه به درد ریاست جمهوری می‌خورد یا نه، بحث دیگری است” گفت: متأسفانه یکی از دانشجویان بی‌تقوایی کرده و بدون اجازه صدای ایشان را ضبط  و پخش کرده بوده و مطلب اینطور منتشر شد. 

وی در ادامه با اشاره به شیخوخیت مهدوی کنی در عرصه سیاست تلویحا از سعید جلیلی به خاطر عدم ملاقات با رییس دانشگاه امام صادق گلایه کرد و گفت: ما شاهدیم به خاطر همین وزانت و سابقه حتی حجت الاسلام روحانی که در جریان اصولگرایی تعریف نمی‌شدند و حتی آقای عارف که به عنوان نماینده اصلاح‌طلبان کاندیدا شده بودند، از چند ماه پیش آمدند و استشاره و احترام کردند. اما بعضی دوستان حتی شده برای حفظ ظاهر هم این کار را نکردند و یک دفعه تصمیم گرفتند و وارد صحنه انتخابات شدند. به هر حال ما که اعتراض نکردیم که چرا کاندیدا شدید ولی آنها هم نباید اعتراض کنند، چرا حمایت نکردید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>