لشکر جن ها به کمک القاعده و جبهه نصره می روند | پژوهشهای ایرانی

لشکر جن ها به کمک القاعده و جبهه نصره می روند

لشکر جن ها به کمک القاعده و جبهه النصره می روند 

یک  زن جن گیر کویتی با بزرگ و سرور جن ها روی هم ریخته  و با او قرارداد همکاری بسته است تا با کمک هم اسد را سرنگون کنند. لشکر جن  شاید بتواند کاری بکند.

من جنی به هم سازیم و بنیادش براندازیم. این زن کویتی یک فعال اجتماعی سیاسی مذهبی مشهور در کویت است و علیه او کلیپ هایی  خنده داری هم منتشر شده است. مثل طنز پردازی  مراد مصری 

 

 

زن کویتی لشگر جن را برای کشتن بشار اسد می‌فرستد

 یک فعال زن کویتی از اعزام لشگری از جنیان برای کشتن رئیس جمهور سوریه خبر داد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، “سلوی المطیری” فعال اجتماعی مشهور کویتی بر صفحه شخصی خود در یک سایت اجتماعی اینترنتی مدعی شد: یکی از فرماندهان جنّیان را تسخیر کرده ام که لشکری قوی را در اختیار دارد و پیش از این هم از آنها برای انجام برخی کارها استفاده کرده ام.

به نوشته سایت عرب زبان “وطن” این زن کویتی در ادامه آورده است: “این فرمانده جنی را برای یاری دادن به ارتش آزاد سوریه و کشتن بشار اسد اعزام می کنم. در آخرین جلسه ای که با این فرمانده جنّی داشتم، قرار شد آنها به جنگ اسد بروند و با سلاح کمری او را به قتل برسانند”.

“سلوی المطیری نگفت که آیا شوهر جنی هم دارد یا نه . دوم مشخص نیست که با آن فرمانده جنی که ملاقات کرده جن – مرد بوده و یا جن زن . اگر جن مرد بوده و با این خانم بتنهایی ملاقات کرده کارش طبق فتوای قبلی یکی از علمای وهابی کویت حرام است. قبلا یک عالم وهابی  یمنی گفته بود زنان روی مبل ننشینند و لم ندهند چون در این صورت جن / اجنه با  او ….  زنا  می کند و بچه ای که به هم رسانند حرام باشد.

همچنین در ادامه مسلسل  فتواهای وهابی به گزارش خبرنگار بین‌الملل ““،  در قالب یک فتوا از سوی مفتی وهابی، تمامی زنان عربستانی از حضور در فروشگاههای توزیع آلات موسیقی و محصولات و تولیدات موزیکال و سی دی  منع شدند.

این فتواهای عجیب مفتی‌های وهابی در حالی ارائه می‌شود که زنان شاهزادگان و اعضای خاندان سعودی به آن بی‌توجه هستند و در واقع این قتاوا تنها برای قشر عادی مردم عربستان محسوب می‌شود.

پیش از این نیز در فتواهای  دیگر زنان سعودی از رانندگی و ورزش همگانی در مدارس  و خانه منع شده بودند و با نقض کنندگان به شدت برخورد می‌شد.

فتواهای  مفتی وهابی ها این روزها در جهان غرب نقل مجالس و مایه خنده و سرگرمی است  و متاسفانه آبروی اسلام را هم می برد علاوه بر این مفتی‌های وهابی در صدور فتواهای عجیب مخصوصا پیرامون موضوع سوریه و لبنان و جهاد نکاح  هر یک یاعت با یکی / و همچنین فتوا علیه تشیع شهره هستند و بارها از سوی مراکز حقوق بشری نیز مورد تمسخر قرار گرفته‌اند.

پیام همبستگی القاعده با سلوی المطیری

جن واقعی:معكم سلوى المتيري ههههههههههههه الله يرجك ياشيخ

مراد المصري يقلد سلوى المطيري. مراد مصری أدعای سلوی را بطور خنده داری در می آورد

00000000000000

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.