مسابقه کاریکاتور بردباری و شکیبایی | پژوهشهای ایرانی

مسابقه کاریکاتور بردباری و شکیبایی

سازمان مدارای جهانی با چشم انداز احترام به حقوق بشر، صلح، دموکراسی، همزیستی مسالمت آمیز و توسعه پایدار از طریق مدارا و بردباری و نوع دوستی جشنواره و مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور به مناسب روز جهانی مدارا ۱۶ نوامبر برگزار می کند.

-Saffron

زمان شروع دریافت آثار( ۲۴ مرداد سال ۱۳۹۲ ) از ۱۵ آگوست سال ۲۰۱۳ اتمام آن (۲۱ شهریور سال ۱۳۹۲ ) ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۳ خواهد بود. در ماه (مهر) اکتبر برندگان مسابقه به انتخاب داوران معرفی می گردند. زمان برگزاری نمایشگاه آثار (۲۵ آبان ) ۱۶ نوامبر در کشور نروژ برگزار خواهد شد. شرایط مسابقه و جشنواره – شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است.

– آثار ارسالی نباید قبلا منتشر شده و در نمایشگاه و جشنواره ای به نمایش گذاشته شده باشد. – آثار ارسالی باید اصل باشد. شرایط اثار دیجیتال اثاری که توسط نرم افزار رنگ گذاری و یا اجرا شده باشند مورد نظر است . – در صورت ارسال پستی اثار دیجیتال ، اثار باید به امضای هنرمند رسیده باشدو پرینت اثار دیجیتال باید با مداد شماره گذاری شده و امضا شود نسخه ارسالی اثر دیجیتال باید اولین نسخه از ان امضا شده باشد .. – فرمت اثار دیجیتال باید jpg با رزولوشن 300dpi باشد. – آثار ارسالی نباید نوشته داشته باشد. – آثار ارسالی باید اصل باشد. – تعداد آثار ارسالی حداکثر سه عدد و اندازه ی آن باید حداقل آ۴ و حداکثر آ ۳ باشد – پشت هر اثر باید نام کامل، کشور، ایمیل، تلفن هنرمند درج گردد. – به همراه آثار باید بیوگرافی و عکس نیز ارسال گردد. آثار می بایست بر اساس موضوع تعیین شده در فراخوان باشد. داوران بین المللی آثار را برای نمایشگاه و انتشار در کتاب سال انتخاب خواهند کرد و همچنین برندگان مسابقه را تعیین می کنند. انتشار آثار: مجموعه آثار هنرمندان در کتابی تحت عنوان مدارا به روایت کارتون و کاریکاتور منتشر خواهد شد. هنرمندان با ارسال آثار خود این حق را به سازمان مدارای جهانی خواهند داد که آثارشان در کتاب، سایت و فضای مجازی متعلق به سازمان منتشر گردد و سه نسخه از کتاب به آدرس آنها ارسال خواهد شد. جوایز: نفر اول مبلغ ۱۵۰۰ یورو نفر دوم ۱۰۰۰ یورو نفر سوم ۷۰۰ یورو چهار نفر بعد هر کدام ۱۰۰ یورو در صورتی که امکان سفر برنده جایزه به نروژ وجود نداشته باشد، جایزه وی به هر طریق ممکن به وی ارسال خواهد شد.

آدرس: Universal Tolerance Organization Tollbugata 4- 3044 – Drammen – Norway Tel:004731411011 Email utocartoonfestival@aol.co info@universaltolerance.org http://universaltolerance.org

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.