عکس و فیلم یک فاحشه خانه عمومی | خلیج فارس

عکس و فیلم یک فاحشه خانه عمومی

بوتیا و دقیانوس مطلب زیر را منتشر کرده اند:

دامنه اختلافات رسانه های ضدانقلاب با یکدیگر با افشاگری های مدیر شبکه سلطنت “کانال یک” علیه شبکه دولتی “بی بی سی” در ماه های اخیر به اوج خود رسیده است.

به گزارش  “شهرام همایون” در آخرین حملات و افشاگری های خود علیه بی بی سی، ارگان رسمی دولت انگلیس، حرف های بسیار مهمی را درباره عدم استقلال بی بی سی، نقش مستقیم ملکه و دربار سلطنتی انگلیس در گزینش مدیران سطح بالا و اداره بی بی سی، تامین بودجه آن از سوی دولت انگلیس و… بیان کرد که “جام نیوز” این مطالب را در خبری با عنوان “دروغ بزرگ بی بی سی برملا شد” منتشر نمود.

جنبش “ما هستیم” علیه بی بی سی

اخیرا دامنه اختلافات بین سلطنت طلبان و عوامل بی بی سی وارد فاز جدیدی شده است. در این فاز شهرام همایون جنبش ضد ایرانی “ما هستیم” را که چند سالی است از سوی وی با هدف مبارزه علیه جمهوری اسلامی راه اندازی شده، وارد گود کرده است.

این جنبش اخیرا در یادداشتی با طرح این سؤال که «آقای “پیتر هاروکس” رئیس بخش جهانی و “صادق صبا” رئیس بخش فارسی بی بی سی چه چیزی را انکار می کنند؟» دفاعیات این دو در خصوص “رسوایی های جنسی” عوامل بی بی سی را به چالش کشیده است.

این یادداشت در ادامه می نویسد: «چندی پیش تصاویر و مطالبی در مورد زندگی خصوصی برخی کارمندان و مجریان بی بی سی فارسی در رسانه های ایران (وطن امروز، بولتن نیوز، باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری فارس و… منتشر شد که حاکی از به اصطلاح “فساد اخلاقی” در بدنه این شبکه بود.

بی بی سی در واکنش به انتشار این اخبار در فضای اینترنت و برخی از رسانه های داخلی ایران مدعی شد این مطالب و تصاویر جعلی بوده و توسط عوامل وزارت اطلاعات ایران منتشر شده است و هدف آن افزایش فشار علیه کارکنان بی بی سی است.

مدیر بخش فارسی بی بی سی در اقدامی بی سابقه به دوره گردی افتاده و در رسانه های مختلف مصاحبه هایی در خصوص فشارهای بی سابقه علیه بی بی سی ترتیب داده و به بازگو کردن زوایای این فشارها پرداخت. حرکتی که از سایت و شبکه بی بی سی شروع و در روزنامه گاردین، شبکه voa، رادیوفردا ادامه پیدا کرد.»

این جنبش سلطنت طلب در ادامه با طرح سؤالاتی از “پیتر هاروکس” و “صادق صبا” از آن دو می پرسد؛ شما چه چیزی را انکار می کنید؟

-از کجا معلوم فیس بوک و وبلاگ های به اصطلاح جعلی و ساختگی که آقای “پیتر هاروکس”  و آقای “صادق صبا” مدعی ساختگی بودن آن هستند، توسط خود بی بی سی به وجود نیامده و نوعی خودزنی ظاهری نباشد؟

-اگر افشای این اطلاعات موجب نگرانی و ناراحتی مسئولان بی بی سی شده است، چرا در عمل نه تنها به کارمندان خود اجازه اینگونه روابط آزاد را داده، بلکه اجازه گرفتن تصویر از مجالس خصوصی و انتشار آن در فضای اینترنت را نیز به کارمندان خود می دهند؟

-خیلی از تصاویر و فیلم هایی که کارمندان بی بی سی در فضای اینترنت منتشر کرده اند بسیار بی پروایانه تر است نسبت به مطالبی که علیه آن ها در رسانه های رژیم جمهوری اسلامی منتشر شده است. پس چرا بی بی سی ادعا می کند علیه جمهوری اسلامی شکایت خواهد کرد در حالی که هیچ ابایی از انتشار این تصاویر توسط کارمندان خود ندارد؟

-چرا بی بی سی همیشه به صرف یک ادعا مانند شکایت از رژیم جمهوری اسلامی اکتفا می کند، ولی در عمل تا به حال هیچ اقدام عملی علیه این رژیم انجام نداده است و برای ادعای خود سندی منتشر نکرده است؟ مثلا در همین مورد اخیر چرا آدرس وبلاگ و فیس بوک های به اصطلاح جعلی را به مخاطبان ارائه نمی دهد؟

-تاریخ برخی از این سایت، فیس و وبلاگ ها بیش از چندین سال است. چرا بی بی سی با گذشت این همه مدت، اکنون به آن واکنش نشان می دهد؟

-در صورتی که بپذیریم وب و فیس بوک های جعلی توسط  افراد ناشناس و با قصد تخریب بی بی سی ساخته شده باشد، آیا مایه خنده نیست که رئیس بخش جهانی یک رسانه آن هم در سطح بی بی سی به خاطر چند وبلاگ و فیس بوک واکنش نشان دهد؟ آیا این نشان از ضعف مدیریت این رسانه نیست؟»

این یادداشت همچنین با دروغ خواندن ادعای بی بی سی مبنی بر آزار و اذیت خانواده های همکاران این شبکه در ایران می نویسد: «اگر طبق ادعای بی بی سی، خانواده های کارمندان این شبکه توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی تحت فشار هستند و به گفته  این شبکه این فشارها نیز تازگی ندارد، چرا باز هم بی بی سی از کارمندان و مجریان اصلاح طلبی استفاده می کند که خانواده هایشان در ایران زندگی می کنند؟ افرادی مانند مسعود بهنود، اکبر گنجی، کدیور، سروش، اشکوری، مهاجرانی، خود صادق صبا و…

-چرا بی بی سی از مخالفین جمهوری اسلامی که در خارج ایران (اروپا و آمریکا) هستند و تمام زندگی و هستی خود را در راه مبارزه علیه جمهوری اسلامی گذاشته اند، به عنوان مجری و کارمند استفاده نمی کند؟

– چرا وب و فیس بوک های به اصطلاح جعلی فقط برای شبکه ها و افرادی که از قضا متهم به وابستگی و همکاری با جمهوری اسلامی هستند ساخته می شود؟ چرا برای شاهزاده رضا پهلوی، حزب کمونیست کارگری، مجاهدین خلق و… وب و فیس مشابه ساخته نشده است؟»

این سایت در پایان با انتشار صحنه هایی از عیاشی عوامل بی بی سی در پارتی های مختلط شبانه که صادق صبا، مدیر بی بی سی فارسی، نیز خود در جمع آن ها در حال رقص با مجریان زن بی بی سی است، می نویسد: «فیلم برخی از کارمندان  بی بی سی را که در فضای اینترنت به وفور پیدا می شود، جهت اطلاع رئیس جهانی بی بی سی و آقای صادق صبا همچنین برای شفاف سازی اذهان عمومی منتشر می کنیم تا شاهدی باشد بر مدعایمان.»

گفتنی است با وجود ادعاهای “پیتر هاروکس” رئیس بخش جهانی بی بی سی و “صادق صبا” رئیس بخش فارسی بی بی سی، مبنی بر ساختگی بودن اخبار منتشر شده در خصوص فساد اخلاقی و جنسی کارکنان بی بی سی، در ذیل به عنوان نمونه به چند مورد از رسوایی های جنسی کارمندان بی بی سی که توسط مطبوعات و تلویزیون های غربی رسانه ای شده است اشاره می شود:

“جیمی سویل” ستاره‌ رسانه‌ای بی‌بی‌سی

 چندی پیش با مطرح شدن شکایت چند دختر انگلیسی از “جیمی سویل” ستاره‌ رسانه‌ای بی‌بی‌سی، طبل رسوایی دیگری علیه این رسانه به صدا درآمد و مشخص شد که این مجری پرستاره که از دستبوسان ملکه انگلستان و دارای نشان رسمی “شوالیه” عالی رتبه ترین افسر امپراتوری بریتانیا (OBE) است، در زمان حیات خود و در محل کارش در دفتر شبکه بی‌بی‌سی در طول سال ها، به حدود ۳۰۰ نفر آزار جنسی رسانده است.

انتشار این خبر سبب شد تا “جرج انتویسل” مدیرکل بی‌بی‌سی، در مقابل کمیته فرهنگی پارلمان بریتانیا با پذیرش این نکته که این رسوایی به “اعتماد” بی بی سی لطمه وارد ساخت، از “مشکلات فرهنگی گسترده‌” در سازمان جهانی بی بی سی خبر دهد: «در گذشته “مشکلات فرهنگی گسترده‌تری” در بی‌بی‌سی وجود داشته که به جیمی سویل اجازه سوءرفتار جنسی داده است.»

رسوایی “جیمی سویل” خوشنامی بی‌بی‌سی را به خطر انداخت

“لرد پتن” رئیس هیأت امنای بی‌بی‌سی نیز در مقاله ای که در نشریه “میل آن ساندی” منتشر شد، نوشته که رسوایی جیمی سویل خوشنامی بی‌بی‌سی را به خطر انداخته است.

وی در بخشی از مقاله خود می نویسد: «آیا واقعا ممکن است که هیچ کس از فعالیت های او (جیمی سویل) اطلاعی نداشته باشد؟ آیا کسانی بر اعمال مجرمانه او چشم بسته اند؟ آیا کسانی به خاطر شهرت سویل و به خاطر جایگاهی که در برنامه های بی‌بی‌سی داشت، ترجیح داده اند که شک و شبهه ها را پیگیری نکنند؟»

 بازداشت خواننده قدیمی پاپ و همکار بی بی سی به اتهام آزار جنسی

 سایت بی بی سی همچنین چندی پش نوشت: «پلیس بریتانیا در ادامه رسیدگی به ماجرای رسوایی جنسی جیمی سویل، مجری سابق رادیو و تلویزیون بی‌بی‌سی، “گری گلیتر” یک خواننده قدیمی موسیقی پاپ را بازداشت کرده است.»

 به نوشته بی بی سی، به تازگی یک نفر به عنوان شاهد به پلیس گفته است که “گری گلیتر” را در حال رابطه جنسی با یک دختر کم سن و سال در اتاق جیمی سویل در بی‌بی‌سی دیده بود.

“استوارت هال” مجری بی بی سی به دلیل تجاوز به دختران مجرم شناخته شد

پلیس انگلیس یک ماه پیش بود که اعلام کرد یک مجری دیگر بی بی سی به نام “استوارت هال” در دادگاهی در این کشور به خاطر  تجاوز به زنان و دختربچه ها مجرم شناخته شد.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: «”استوارت” ۸۳ ساله در دهه ۱۹۷۰ و ۸۰ میلادی مجری شبکه بی بی سی بود دومین فردی است که بر ابعاد رسوایی جنسی مسئولان شبکه بی بی سی در دهه های گذشته افزوده است. “هال” که تا این اواخر نیز در برنامه های بی بی سی ظاهر می شد، در ماه دسامبر به هتک حرمت دختران کم سن و سال متهم شده بود. به گفته پلیس انگلیس، ۱۴ دختر ۹ تا ۱۶ ساله از سوی استوارت هال هتک حرمت شده اند.»

بازداشت  “مکس کلیفورد” مجری مشهور بی بی سی

شبکه یورونیوز نیز چندی پیش از بازداشت “مکس کلیفورد” یکی از مشهورترین مجری های برنامه های تلویزیونی انگلیس، به اتهام سوءاستفاده جنسی خبر داد.

به گفته یورونیوز، آقای “کلیفورد” پنجمین نفری است که در جریان تحقیقات پلیس در مورد اتهام های جنسی پرشمار جیمی سویل دستگیر می شود.

حدود ۵۰۰ شکایت از سوی زنان و نیز کودکان علیه آقای سویل، به اتهام آزار و اذیت جنسی، ثبت شده است.

تجاوز صادق صبا به پونه قدوسی

نکته ای که در اینجا باید یادآور شد این است که “صادق صبا” رئیس بخش فارسی بی بی سی، خود متهم به تجاوز به “پونه قدوسی” از مجریان زن بی بی سی فارسی است، امری که به یک دردسر جدی برای شبکه جهانی بی بی سی تبدیل شد.

صادق صبا البته در مصاحبه های مختلف در خصوص حرف و حدیث ها در مورد “بی بی سی فارسی” تنها به آنچه وی “اذیت خانواده های عوامل بی بی سی فارسی در ایران” خوانده اشاره کرده، ولی در خصوص رسوایی های اخلاقی خود و مجموعه تحت مدیریتش حرفی به میان نیاورده است؛ اگرچه وی در مورد اول نیز اشاره ای به اسامی خانواده هایی که گفته می شود مورد اذیت و آزار قرار گرفته اند ننموده و تنها به طرح ادعا بسنده کرده است.

پونه قدوسی در کنار عوامل بی بی سی

 آیا بی بی سی مروج فرهنگ غرب نیست؟

“پیتر هاروکس” رئیس بخش جهانی بی بی سی و صادق صبا، مدیر بی بی سی فارسی، در دفاعیات خود از عملکرد بی بی سی گفته اند رسانه های داخلی ایران بی بی سی را متهم به ترویج فرهنگ ضدایرانی (فرهنگ غربی) می کنند.

سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است: آیا ترویج “همجنسگرایی” در بی بی سی و اختصاص ویژه برنامه هایی به این موضوع با فرهنگ اسلامی ایرانی مردم ایران سنخیت دارد که این شبکه به انحای مختلف به تبلیغ آن می پردازد؟

آیا واقعا دغدغه مردم ایران “همجنسگرایی” است که بی بی سی با اختصاص ویژه برنامه ای در “نوبت شما” با این بهانه که نخست وزیر آلمان همجنسگرا  است سعی می کند این پدیده را توجیه کند؟

“پوشش” کدامیک از مجریان زن بی بی سی با فرهنگ مردم ایران همخوانی دارد؟

“غیرت” یکی از شاخصه های مهم فرهنگ ایرانی اسلامی است. آیا روابط آزادی که بین کارمندان بی بی سی وجود دارد تناسبی با این شاخصه دارد؟

تصاویر و  فیلم های غیراخلاقی منتشر شده از کارمندان بی بی سی در فضای مجازی که غالبا از سوی خود عوامل بی بی سی انتشار یافته است، حکایت از فراگیر شدن فساد و بی بند باری در بین کارکنان بی بی سی دارد. آیا اینگونه رفتارها الگو گرفته از فرهنگ مبتذل غرب نیست؟

فایل تصویری برنامه نوبت شما

در پایان خاطرنشان می شود آقای “صادق صبا” بارها در مصاحبه های مختلف خود بر این امر تأکید کرده اند که اگر مخاطبان بی بی سی سؤال و نقدی نسبت به این شبکه دارند، مدیریت بخش فارسی بی بی سی با کمال میل پاسخگوی آن خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید آقای صبا پاسخ قانع کننده ای برای مطالب مطرح شده خواهد داشت یا خیر؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>