کنگره آمریکا به احتمال زیاد با حمله به سوریه مخالفت خواهد کردزیرا سقوط اسد منافع آمریکا را تامین نخواهد کرد. | خلیج فارس

کنگره آمریکا به احتمال زیاد با حمله به سوریه مخالفت خواهد کردزیرا سقوط اسد منافع آمریکا را تامین نخواهد کرد.

کنگره آمریکا به احتمال زیاد با حمله به سوریه مخالفت خواهد کرد  علت آن واضح است . بنظر بسیاری از کوشندگان و چالاکان سیاسی و نمایندگان کنگره  آمریکا ، ماندن اسد برای منافع آمریکا  بد است اما سقوط او بسیار بدتر.سقوط اسد منافع آمریکا را تامین نخواهد کرد. یلکه منافع آمریکا را بخطر خواهد انداخت.

امروزه اکثر مردم آمریکا معتقد هستند که بشار اسد با وجود دیکتاتور بودنش  امنیت  و رفاه نسبی را در سوریه برقرار کرده بود و علی رغم دوستی و همکاری با حزب الله  اما همواره  در موضوعات بین المللی دولت مسئولی بوده است.

اما در بحران دو سال اخیر، مخالفین بشار اسد، حتا به کردهای سوریه و یا منحدان غرب رحم نکردند و با وجود مخالفت کردهای سوریه با حکومت اسد، اسلامگراهای مخالف اسد آنان را بر نتابیدند و به روستاهای کردستان سوریه یورش برده و با افتخار سر زنان و مردان کرد  و غیر مذهبی ها و یا دگر اندیشان را در برابر دوربین فیلمبرداری می برند.

مخالفین اسد هنوز به قدرت نرسیده با افتخار غیر نظامیان را بی رحمانه می کشند . قلب سربازان را از سینه در می آورند و خام خام میخورند و فیلم میگرند و در میگویند این است سزای یک شیعه!! زمانی که اینان با مسلمانان شیعه اینچنین میکنند با مذاهبی چون مسیحت و ….. چه میکنند؟ ضمن اینکه استفاده از سلاح شیمیایی از طرف اسد اصلا قابل اثبات نیست.

terrorist-attack

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>