کمپین مجازی برای وادار ساختن انگلستان برای بکاربری نام راستین و تاریخی “خلیج فارس” | خلیج فارس

کمپین مجازی برای وادار ساختن انگلستان برای بکاربری نام راستین و تاریخی “خلیج فارس”

هم میهن، این کمپین وفرستادن شکایات و اعتراضات شما حداکثر ۱۵ دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت، ولی با اینکار گام بسیار بزرگی در دفاع از تاریخ، فرهنگ و هویت ملی کشورمان برخواهید داشت! همچنین نیاز به حضور فیزیکی شما در مکانی نیست و در هرکجای جهان که هستید، میتوانید یاری رسانی کنید!

با درود. دو سال پیش در ژوئیه سال ۲۰۱۱، ما کمپینی برای متوقف ساختن کاخ سفید و دولت آمریکا در بکاربری نام دروغین براه انداختیم که با شرکت بیش از ۵ هزار هم میهن، در طی سه روز شکایت فرستادن سرانجام پیروزی بدست آمد و کاخ سفید نه تنها نام دروغین را از مدارک رسمی خود حذف کرد، بلکه نام خلیج فارس را جای آن نوشت، نام خلیج فارس را رسمی اعلام نمود و دیگر آن اشتباه را مرتکب نشد!TeheranMossaver31Khordad1330parssea

اکنون نوبت دولت مرکزی کشورهای عضو اتحادیه بریتانیا، بسرکردگی انگلستان رسیده است تا نام راستین و تاریخی خلیج فارس را بر روی مدارک رسمی و دولتی آنان بازگردانیم! ما برای این کار مهم ملی، نیاز به شرکت بیش از ۱۰ هزار تن هم میهن داریم!

علت نیاز به این شمارش، بالاتر از کمپین کاخ سفید،بدین خاطرست که خود انگلیسیها نه تنها سازنده نام دروغین خلیج ع**ی بوده اند، بلکه امروز در اشاعه اش بیش از خود اعراب فعال هستند! انگیزه این عشق انگلیسیها به تغییر نام خلیج فارس، از آنروی است که: ۱؛ اعراب منطقه خلیج فارس را خام کرده و بیشتر از پیش دوشیده و پولی به جیب زنند؛ ۲: نام دروغین، نقش “استخوان لای زخم” را ایفا کرده و موجب کینه و اختلافات بیشتر و شکافی ژرفناتر از گذشته میان اعراب و ایرانیان بشود، که این در پی سیاست کهنه انگلیسها “تفرقه انداز و حکومت کن” است!

خواهشمندیم از دوستان خود که “میدانید” میهندوست هستند درخواست یاری کرده تا به این کمپین پیوسته، تا  بتوانیم با نیروی بیشتری دولت بریتانیا را با شکایات خود بزانو درآوریم.

روز سه شنبه ۲۶ شهریورماه پیش از آغاز کمپین، مشخصات و راههای شکایت و اعتراض (متن ها همراه با آدرسهای ایمیل و غیره) در تاربرگ  ( Persian Gulf ) و نیز تارم داشت. کمپین از ساعت ۸ بامداد آغاز خواهد شد، که ما گمان میدهیم چهار رو بدراز بکشد. اگر به هر علتی سر ساعت ۸ بامداد نمیتوانید در فیسبوک حضور بهمرسانید، مشکلی نیست، میتوانید دیرتر و در طی روز یاری رسانی کنید!

تا به همبستگی و یکپارچگی از مصالح و منافع ملی کشورمان دفاع کنیم.

با سپاس از یکایک شما عزیزانی، که قلبتان برای ایران می تپد و تصمیم گرفته اید که بجای شعار دادن و رجزخوانی های پوچ، گامی راستین در دفاع از فرهنگ، تاریخ و هویت ملی کشورمان بردارید.

آدرس پیوستن به کمپین:

 

Persian Gulf Forever

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>