بخاطر شلیک گلوله و قتل به دیه محکوم شد | خلیج فارس

بخاطر شلیک گلوله و قتل به دیه محکوم شد

به گزارش خبرنگار قانون، 

stop

پسری  که دوست کلیمی‌خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری بخاطر این جنایت به پرداخت دیه و ۱۶۲ ماه زندان محکوم شد.

محمد ۲۳ ساله متهم است چهارم دی ماه سال گذشته دوست خود به نام دانیال را با شلیک گلوله به قتل رسانده است. وی پس از ارتکاب جنایت، دو عدد شمعدانی به ارزش ۲۰ میلیون تومان، یک تخته فرش، یک گیتار برقی، یک دستگاه لپ‌تاپ و یک دستگاه خودروی بی ام و متعلق به مقتول را به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان را از خانه سرقت کرده است. پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که پسر جنایتکار به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت. سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به محمد از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم نیز با رد اعترافات قبلی خود گفت: مقتول کلیمی‌بود و همیشه مرا مسخره می‌کرد. به همین خاطر با او اختلاف پیدا کرده و شب حادثه مرتکب قتل شدم.
 رئیس دادگاه: در بازجویی ها چند بار اعتراف کرده ای که مشروبات الکلی مصرف می‌کردی.
متهم به قتل: نه . این اعترافات را به دروغ گفتم. تصور می‌کردم اگر بگویم در حالت عادی نبودم جرمم کمتر می‌شود.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و متهم را به پرداخت دیه ، ۱۶۲ ماه حبس و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>