رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا از جعل تاریخی خلیج فارس حمایت کرد. ما به برزیل می رویم | خلیج فارس

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا از جعل تاریخی خلیج فارس حمایت کرد. ما به برزیل می رویم

8985054272_9c44417753_z

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا از جعل تاریخی اماراتی‌ها حمایت کرد و آن را اقدامی درست دانست.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ گذشته سران فدراسیون فوتبال امارات در اقدام تحریک آمیز اسم لیگ این کشور را به لیگ “خلیج ع ر ب ی” تغییر دادند و دست به جعل تاریخی بزرگی زدند.

 

شیخ سلمان بن ابراهیم، رییس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا که در حال حاضر در امارات به سر می‌برد از اقدام اماراتی‌ها حمایت کرد!

 

او گفت: فکر جالبی بود. امارات سرزمین چنین اقداماتی است. ما از تصمیم آنها بسیار خوشحالیم. پیام اماراتی‌ها به همه کشورهای منطقه رسید. ما چنین اقدامی را ارج می نهیم. امیدوارم که چنین اقداماتی ادامه یابد و باعث ایجاد اتحاد و همبستگی میان کشورهای منطقه شود.

 

بن سلمان بحرینی که در رقابت‌ با یوسف سرکال اماراتی با اختلاف فاحشی به پیروزی رسید و سکان هدایت AFC را بر عهده گرفت، درباره تغییر در برگزاری لیگ قهرمانان آسیا گفت: کمیته‌ مسابقات در نظر دارد که تعداد کشورهای شرکت کننده در این رقابت‌ها را از ۱۴ کشور به ۲۳ کشور تغییر دهد. هنوز به نتیجه‌گیری و جمع بندی کاملی در این زمینه نرسیده‌ایم. پس از توافق نهایی آن را اعلام خواهیم کرد.

 

او درباره جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ که قرار است به میزبانی استرالیا برگزار شود، گفت: استرالیا بهترین رقابت قاره‌ای در جهان را برگزار خواهد کرد. ما در این موضوع هیچ شکی نداریم، چرا که آنها در بازی‌های المپیک سیدنی ۲۰۰۰ آزمون خود را به خوبی پس دادند و میزبان خوبی بودند. جام ملت‌های آسیا بسیار کوچک‌تر از رقابت‌های المپیک است. ما آمادگی‌های استرالیا را برای برگزاری این رقابت‌ها از نزدیک پیگیری می‌کنیم. در این شکی نداریم که میزبانی استرالیا کامل خواهد بود و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

امید است که بازیکنان باغیرت ایرانی با بازی غیرتمندانه  با کره جنوبی به جام جهانی برود و مشتی باشد بر دهان  بدخواهان ملت ایران .

تیم ملی فوتبال ایران در منطقه آسیا سه‌شنبه آینده از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به منظور رسیدن به جام جهانی فوتبال در اولسان کره‌‌جنوبی به مصاف این کشور می‌رود.

تیم ملی ایران در حالی به مصاف کره‌جنوبی می رود که یک هفته مانده به پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در منطقه آسیا صاحب بهترین خط دفاعی است و این می‌تواند بهترین خبر برای علاقمندان به فوتبال در کشورمان باشد تا در صورتی که دفاع بتونی تیم ملی کشورمان همچنان به روند خوب در اولسان هم ادامه دهد، بتوان از حالا به صعود به جام جهانی برزیل بیشتر از هر زمان دیگر امیدوارتر بود.

 تا هفته ماقبل پایانی این رقابت‌ها و در بین تیم‌‌های دو گروه (۱۰ کشور) تیم ملی ایران با دریافت تنها دو گل، بهترین خط دفاعی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و از این لحاظ فاصله زیادی با سایر تیم‌ها دارد تا جایی که به طور حتم در پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا هم می‌تواند عنوان بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دهد.

البته تنها نکته تأسف‌آور در این میان این است که هر دو گلی که ملی‌پوشان ایران دریافت کرده‌اند (مقابل لبنان و ازبکستان) به شکست تیم ملی و از دست رفتن ۶ امتیاز منجر شده است، چون در غیر این صورت صعود کشورمان به همراه ژاپن از حالا به جام جهانی محرز بود.

نکته دیگر اینکه قبل از پیروزی پرگل ایران مقابل لبنان، ۳ برد و ۲ شکست شاگردان کی‌روش با نتیجه یک بر صفر به دست آمده بود تا این نتیجه خواستنی‌ترین نتیجه برای تیم ملی ایران در این رقابت‌ها به حساب بیاید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.