سواحل خزر یا کاسپین کم کم رنگ و بوی پوشش لبنانی می گیرد. اینجا سواحل لبنان است یا خزر | پژوهشهای ایرانی

سواحل خزر یا کاسپین کم کم رنگ و بوی پوشش لبنانی می گیرد. اینجا سواحل لبنان است یا خزر

سایتهای اصول گرا با گرم شدن هوا  بازار مقاله نویسی شان بر علیه بد حجابی گرم می شود. جام  نوشته است:

 

به گزارش جام، یکی از مشکلات اصلی جامعه های دینی در بحث مقوله حجاب و عفاف کم رنگ شدن مردانگی و حیا در خانواده ها می باشد که در سایه غلت مسئولین و متولیان عرصه فرهنگ در تهاجمی خزنده در حال گسترش می باشد.

در همین خصوص در این روزها فقط کافی است که با حضور در سواحل شمالی کشور، نگاه کلی به وضعیت حجاب و عفاف و رفتارهای اجتماعی برخی از مسافران داشت که با کمال تاسف در اقدامی زشت در موارد متعددی شاهد کشف حجاب دختران و زنان در مقابل چشم نامحرمان در سواحل دریای خزر هستیم.
تبدیل شدن این ناهنجاری به رفتاری اجتماعی و از بین رفتن قبح کشف حجاب رفتاری است که نیازمند آسیب شناسی جدی و یافتن علاجی به غیر از برخورد صرف انظباطی را دارد که با عرض پوزش از مخاطبین گرانقدر این تصاویر که مربوط به وضعیت پوشش بانوان در سواحل گیلان در این روزها می باشد به ناچار فقط جهت اطلاع متولیان عرصه فرهنگ منتشر می گردد.

لازم به ذکر است که مستندات بسیاری از کشف حجاب گسترده در سواحل شمال کشور وجود دارد که به علت معذوریت های اخلاقی از انتشار آن خودداری می نماییم.

1 copy copy copy

2 copy

3 copy

4

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوع : بررسی تطبیقی رژیم حقوقی بزگترین دریاچه های جهان و دریای خزر /کسپین/نام های دریاچه خزر . سمینار بین المللی رژیم حقوقی خزر 1381

 : مجله اوراسیا

منبع:
تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۸۴ , December 21 2005
سال اول,  ۲,  ۱۰ – ۱۳,  تهران
نویسنده (گان): ؛
مترجم (ان): ؛
کدبازیابی: pp00020074501331414
چکیده: آبراه شمالی ایران که اکنون به «دریای کاسپین» یا «دریای مازندران» معروف است، نام‌های مختلفی داشته است. در ادبیات عربی- اسلامی نام بحر قزوین یا کاسپین آمده و ترک‌ها، اروپایی‌ها و ملل دیگر نیز به آن دریای کاسپین گفته‌اند. از ۵۰۰ سال پیش نیز نام‌های مختلف دیگری بر آن گذاشته‌اند. علت این امر وجود جذابیت‌های توریستی و قبایل مختلف در نواحی اطراف این دریاست. امروزه ۵۰ قبیله با زبان‌ها و لهجه‌های گوناگون در نواحی این دریا ساکن هستند. بیشتر نام‌های مختلف آن از پنج ریشه مشتق شده و از نام قبایل ساکن در مجاورت دریا، شهرها و بنادر اطراف آن و نیز برخی معادل‌های لفظ «دریا» در لهجه‌های دیگر گرفته شده که بدون هیچ توجیهی به این آبراه اشاره شده است.
موضوع(ات): ؛ ؛ ؛
زبان مدرک:
طبقه‌بندی:
نوع مدرک:
شاخه‌های مرتبط:
 >  >  >  >
 >  >  >  >

5

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.