شوخی با ولادمیر پوتین در شبکه‌های اجتماعی روسیه | پژوهشهای ایرانی

شوخی با ولادمیر پوتین در شبکه‌های اجتماعی روسیه

موج تمسخر و شوخی با ولادمیر پوتین در شبکه‌های اجتماعی روسیه : پوتین اینجا پوتین آنجا پوتین همه جا

از بوسیدن ماهی  بعد از طلاق همسر تا اعداد غلوآمیز 

 
 این عکس از ماهیگیری تابستانه پوتین در شرق سیبری گرفته شده و توسط کرملین منتشر شده 
 
کارهای عجیب پوتین به خصوص علاقه وی برای درافتادن با حیوانات وحشی و عکس گرفتن از این قضایا همواره دستمایه شوخی بوده است اما اینبار او که یک ماهی نسبتا بزرگ شکار کرده و عکس آن را کاخ کرملین به صورت رسمی منتشر کرده، به نظر میرسد وزن این ماهی به شیوه احمدی نژاد  اعلام شده است. عدد و رقمی که حرف و حدیث فراوانی بر آن وارد شده است.
 
 
 
 
همه از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به حیات وحش و زندگی در آن، خبر دارند. مسیله‌ای که بارها به سوژه‌ای برای تمسخر او بدل شده است. امسال نیز این عکس که از سوی کرملین منتشر شده، آخرین موج تمسخر ولادیمیر پوتین را به راه انداخته است. عکسی از ماهیگیری این رییس جمهور.
بسیاری از مردم به خصوص روس‌ها اقدام به تمسخر وی کرده اند. برخی در توییتر با اشاره به که پوتین در آن ماهی‌ای که شکار کرده را بوسیده نوشته اند . این جمله اشاره به همسر سابق پوتین دارد که چندی است از هم طلاق گرفته و جدا شده اند.
Wladimir-und-Ljudmila-Putin-vor-dem-Tadsch-MahalPutina
یا دیگری نوشته است که بعد از طلاق پوتین خیلی هم چاق نشده است.
 
 
 

عکسی که با عنوان پوتین و همسر جدیدش منتشر شده

 
یک فعال اینترنتی دیگر درمورد عکس‌های نیمه برهنه‌ای که از پوتین منتشر شده نوشته است این عکس‌ها با  که در روسیه به تصویر رسیه و طی آن تبلیغ همجنس گرایی ممنوع شده، در تضاد است.
 
 
 
 
و البته بسیاری نیز عکس‌هایی از ماهی‌هایی که شکار کرده‌اند را  و وزن آنها را گفته و مدعی شده‌اند کرمیلن وزن واقعی ماهی‌هایی که توسط پوتین منتشر می‌شود را اعلام نکرده است. در حالی که کرمیلن اعلام کرده وزن ماهی‌ای که پوتین شکار کرده 21 کیلوگرم است، بسیاری از ماهیگیران آماتور ماهی‌هایی با همان ابعاد و یا حتی کمی بزرگ‌تر شکار کرده‌اند و وزن آنها را حدود 10 کیلوگرم اعلام کرده‌اند.
 
 
 
 
 و البته تمسخر پوتین مسبوق به سابقه نیز هست. پیش از این بارها درافتادن پوتین با حیوانات وحشی و مانور تبلیغی او بر سر این موضوعات دستمایه تمسخر او شده بود.
 
 
 
 
 
 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.