گلوله ناجوانمردانه طالبان جاهل، و انعکاس عاطفی رسانه ای، دخترک پاکستانی را مشهور و کاندیدای جایزه صلح نوبل کرد | خلیج فارس

گلوله ناجوانمردانه طالبان جاهل، و انعکاس عاطفی رسانه ای، دخترک پاکستانی را مشهور و کاندیدای جایزه صلح نوبل کرد

 دختران زیادی با ناجوانمردی توسط طالبان جاهل و خرافه پرست  بصورت وحشیانه ای کشته شده اند اما از میان آنها این دخترک  خوش شانس بود که به شهرت جهانی رسید.

البته طالبان گفته اند او را خواهند کشت حتی اگر به آسمان هفتم برود. زیرا او با دشمنان خدا همراهی کرده است پس  کافر است. حالا طالبان از او کینه صدبرابر بیشتری دارند طالبان کینه شتری دارند.

او زنده ماند و حربه ای و ابزاری شد در دست رسانه های گروهی برای مبارزه با آفت های جاهلی به نام طالبلن. رسانه ها از او استفاده ابزاری می کنند و عواطف مردم را بر می انگیزند خود من  دو بار  برای او اشک ریخته ام تحت تاثیر شیوه تبلغ و پخش برنامه در رسانه های تصویری . حکایت این دختر حکایت رسوایی طالبان است. اما همین رسانه های گروهی نیز خود بزرگترین مقصران هستند. دهه ۱۹۸۰  همین طالبان همین جنایات و شاید بدتر را در افغانستان انجام می دادند اما بی بی سی آنها را  هرگز به تصویر نکشید. چون منافع آنگونه ایجاب می کرد. 

 گلوله ناجوانمردانه طالبان جاهل، و انعکاس عاطفی رسانه ای، دخترک پاکستانی را مشهور و کاندیدای جایزه صلح نوبل کرد

 

The Pakistani schoolgirl became a global inspiration after surviving an assassination attempt by the Taliban. In an exclusive interview, she tells Kamila Shamsieabout the man who tried to kill her, life in Britain and why she won’t give up campaigning

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.